niedziela, 25 stycznia 2015

Filcowa szkatułka z koronką.

Postanowiłam wziąć udział w zabawie i podjęłam wyzwanie 
Doroty z LandOfLaces - gościnnej projektantki Szuflady
Temat to Połączenia


Zadanie polegało na połączeniu w swojej pracy przynajmniej 4 z podanych haseł.

Ja wykonałam szkatułkę z filcu.

Udało mi się połączyć prawie wszystkie elementy.
Motyw roślinny, Tkanina, Czarny, Dla siebie, Koraliki, Biały, Koronka
Spróbuj czegoś nowego (po raz pierwszy zrobiłam z filcu coś dla siebie a nie dla dzieci)






8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem:) Wszystkie elementy tak idealnie ze sobą współgrają:)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ja nie widzę, albo nie umieściłaś swojej pracy.
      Pod wszystkimi pracami jest niebieski znaczek "Add your link", za pośrednictwem którego można to zrobić.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa i za pomoc :)

      Usuń
  2. Pomysł fantastyczny, wykonanie wspaniałe, no i na pewno się przyda na drobiazgi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie skomponowane wieczko tworzy duszę szkatułki :) Prześliczna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bibelocik, sama przyjemność mieć coś takiego :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Lubię pudełka :), a to jest wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń