poniedziałek, 12 grudnia 2016

Dekoracja w bieli

Pamiętacie dekorację z kamieni z szklanej kuli? Dziś ta sama kula została przystrojona na święta. 
Od kilku dni szukałam pięknych szyszek, niestety wszystkie które udało mi się znaleźć były wilgotne i zamknięte. Wyczytałam w internecie, że takie szyszki należy upiec w piekarniku. Spróbowałam i udało się. Szyszki pięknie się wysuszyły i rozwinęły. Aby uzyskać efekt śniegu pomalowałam je białą farbą. Gotowe szyszki ułożyłam w naczyniu razem z gipsowym aniołkiem, srebrnym koralikowym łańcuszkiem oraz światełkami na baterie. Całość posypałam sztucznym śniegiem. Jest to prosta dekoracja, ale daje piękny efekt zarówno w dzień jak i wieczorem.









Po raz pierwszy biorę udział w zabawie u Danutki.
Od dawna podziwiam piękne prace na tym blogu.
Pozdrawiam.

 Cykliczne kolorki - grudzień 2016

17 komentarzy:

  1. Witam w zabawie kolejną kolorystkę ,jak miło,że zechciałaś do nas dołączyć. Oczywiście przypominam o głównym regulaminie pod główną fotką bloga,liczę ,że do niego zajrzałaś i wiesz co i jak.
    A śnieżna dekoracja w takiej kuli jest bardzo fajnym pomysłem na tegoroczne święta.Zawsze można zawartość wyjąć i zrobić potem np.wiosenną itd.
    Baw się z nami dobrze,pozdrawiam cieplutko.
    Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, delikatna dekoracja. Ja kocham wszystkie prace z szyszkami, to bardzo twórczy materiał. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam takiego sposobu na zamknięte szyszki ale teraz już zapamiętam i ma pewno wykorzystam 😊 praca bardzo mi się podoba. Mimo tego, że jak napisałaś jest to "prosta dekoracja" to ma w sobie to COS! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa tak delikatna dekoracja. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! Tak jak powiedziałaś - jest to bardzo prosta dekoracja, ale niezwykle efektowna i piękna. Największe piękno zawsze znajdziemy w prostocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo udany debiut! Świetny pomysł na dekorację świąteczną - ślicznie się prezentuje. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, jakie to proste! A jak pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. takie proste, takie efektowne :) o pieczeniu szyszek, tęz gdzies czytalam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta,ale cudowna !!!
    I jakże efektowna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta dekoracja a jakże efektowna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dekoracja, bardzo ładnie i efektownie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowa dekoracja i pięknie wygląda podświetlona lampkami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i szybki pomysł na dekorację świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń