sobota, 31 grudnia 2016

Filc i koronka.

Witam w ostatnim dniu roku 2016.
Ostatnie dni były dla mnie bardzo pracowite. Moja mama zajęła się dziećmi, a ja mogłam w spokoju robić to co lubię. Pomoc babci jest bezcenna. 
Uszyłam kolejne pudełeczka. Bardzo podoba mi się połączenie filcu i koronek, dlatego tak często występują w moich pracach w duecie.
W międzyczasie szyje się coś nowego... dużo pracy przede mną, już nie mogę się doczekać efektu końcowego.
Życzę wszystkim dużo szczęścia na cały 2017 rok.








8 komentarzy:

  1. Piękne <3 ale zapewne pracochłonne :)
    znamy się z networkingu - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełka, pozdrawiam noworocznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się bardzo elegancko. Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne:) powodzenia zycze w kolejnych dziełach !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko. Połączenie filcu i koronek jest super.
    Lubię je też na damskich torebkach.
    A na Nowy 2017 Rok życzę Ci dużo zdrówka, uśmiechu i radości ze swoich pociech:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są te pudełeczka. :D
    Wszystkiego najlepszego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń