środa, 7 grudnia 2016

Łóżeczko zabawka. Coś z niczego.

Co można zrobić z pudełka po biżuterii?

Trochę bawełny, koronki, resztki polaru, kawałek tekturki, maszyna do szycia, klej na  gorąco... 
i mamy łóżeczko dla laleczek.

Pudełko wyglądało tak.



Szczyty łóżeczka zrobiłam z kartonu po czekoladkach, wycięłam odpowiednią wielkość i obszyłam bawełną. Przykleiłam  klejem na gorąco. Przygotowałam też materacyk który również przymocowałam klejem. Całość ozdobiłam samoprzylepną taśmą koronkową. Uszyłam dwie poduszki i kołderkę z bawełny i polaru. 
Tak wygląda gotowe łóżeczko.





Łóżeczko się otwiera, można w nim schować pościel.


Moje córeczki chowają do środka drobne zabawki,


A tak prezentuje się łóżeczko w domku.


4 komentarze:

  1. Genialny pomysł i wykonanie!!! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kiedyś robiłem takie rzeczy dla moich zabawek i doskonale to pamiętam. Aktualnie moje dzieci najchętniej czas spędzają w ogrodzie i mi się to podoba. Nawet mają na ten moment zabawki ogrodowe https://modino.pl/ogrodowe z którymi nie mogą się rozstać.

    OdpowiedzUsuń